Merimieskirkko on valinnut papin ja kanttorin Costa Blancalle kausityöhön 2024-25

Costa Blancan seurakunnan pappina kaudella 2024-2025 jatkaa TT Harri Kuhalampi, joka on palvellut seurakuntaa viime syksystä alkaen. Seurakuntamme kanttoriksi valittiin monelle tuttu kirkkomusiikin maisteri, MuT, Kaija Huhtanen, joka teki viimeiset työvuotensa Suomessa Loimaan seurakunnan johtavana kanttorina.

Kirkon alttarin yläpuolella on siniseen viittaan puettu Neitsyt Marian patsas, jonka jalkojen juurella on e...

Harri Kuhalampi on viihtynyt hyvin Costa Blancalla ja nauttinut siitä, että hän on saanut keskittyä varsinaiseen papin työhön ilman hallinnollisia velvollisuuksia. Hän odottaa Innolla jo ensi syksyä ja uutta työkautta.

Kaija Huhtaselle turistikanttorin työ on ennestään tuttua, sillä hän toimi Costa Blancan kanttorina kaudella 2020-2021 ja Teneriffan kanttorina kaudella 2022-2023. Huhtanen oli hyvin iloinen valinnasta, sillä Costa Blancan seurakunta oli hänen ensisijainen toiveensa.

Papin ja kanttorin kausityö alkaa lokakuun puolen välin jälkeen ja ensimmäinen messu pidetään 26.10.2024.

Kuvat Kristiina Abdallah, Keijo Pekkanen ja Kaija Huhtanen

Teksti Paula Kaikkonen ja Kristiina Abdallah