Vapaaehtoistyö

Joululounaan vapaaehtoisia esittelyssä ja kertomassa tarjolla olevista jouluherkuista.

Kaikkien Costa Blancan alueen suomalaisten oma seurakunta tarvitsee jatkuvasti vapaaehtoisten apua ja työpanosta. Ilman heitä ei seurakuntamme voi toimia. Tule mukaan palkitsevaan vapaaehtoistyöhön: jokaisella on jotakin annettavaa toimintaamme tukemaan!

Ota yhteyttä ja tule käymään seurakunnan toimistolla kahvilan aukioloaikoina. Oletko taiteellinen? Osaatko tehdä käsitöitä? Voisitko pitää mielenkiintoisia esitelmiä? Osaatko soittaa tai laulaa? Haluatko leipoa tai laittaa ruokaa? Vai olisitko tekijä paikallaan kahvilan myyntityössä? Liitetään yhdessä juuri Sinun osaamisesi mukavalla tavalla muiden vapaaehtoisten työhön - Sinulle iloksi ja ajankuluksi, seurakunnalle tervetulleeksi avuksi. Lämpimästi tervetuloa seurakuntakodille ja mukaan toimintaan!

Keittiöpalaveri 25.10.2016
Vapaaehtoiset suunnittelevat keittiön ja kahvilan toimintaa.

Mikäli kiinnostuit vapaaehtoistyöstä, ota yhteyttä!

Paula Kaikkonen

seurakuntaneuvoston puheenjohtaja