Videoidut messut, hartaudet ja muut seurakunnan tilaisuudet

Tähän keräämme erilaisia sekä pitempiä että lyhyempiä videoita seurakunnan tilaisuuksista, joita voi katsella kotona kaikessa rauhassa ja vaikka useampaankin kertaan. Lämpimästi tervetuloa mukaan seurakunnan toimintaa myös etänä. Rullaamalla sivua alaspäin löytyvät vanhemmat taltioinnit.

Kirkkokuoromme kevätkonsertti 2023

Konsertti oli yhteiskonsertti katolisen Iglesia Inmaculada Concepción -kirkon kuoron Coro Arciprestal de la Parroquia de la Inmaculadan kanssa 11.3.2023. Yhteiskonsertin tuotto meni Ukrainan hyväksi Kirkon Ulkomaanavun  kautta.

Cantad al Señor / Soi Herralle soi (trad. Brasilia)   Kuvaaja: Keijo Pekkanen

YouTube-video

Jumala rakastaa maailmaa (Lasse Mårtenson / Solja Tuuli)   Kuvaaja: Keijo Pekkanen

Ekumeeninen jumalanpalvelus 2022

Seurakuntanmme kirkkokuoron lauluryhmä esiintyi Kristittyjen ykseyden rukousviikon ekumeenisessa jumalanpalveluksessa 23.1.2022. Johtajana Marjo Danielsson.

Alta Trinita beata, kuvaaja Antti Nuutinen

Jubilate Deo, kuvaaja Antti Nuutinen

YouTube-video

Seurakuntamme Tiernapojat esiintymässä Torreviejan Suomiseurassa  15.12.2021, Video: Asko Talvi

Costa Blancan suomalaisen ev.lut. seurakunnan vapaaehtoiset järjestivät tänäkin vuonna iloisen yllätyksen monissa suomalaisten suosimissa kokoontumispaikoissa kiertämällä esittämässä niissä vuosisatoja vanhan suomalaisen jouluperinteen mukaisesti Tiernapoikien laulunäytelmän. Koronatilanteen huononemisen vuoksi kaikki esiintymiset oli järjestetty ulkoilmassa ja niin, etteivät kuulijat altistuneet: tiernapojat lauloivat maskit kasvoillaan.

Esityksen päättyessä ovat Tiernapojat perinteisesti pyytäneet palkakseen lanttia sekä tähteensä kynttilänpätkää. Tällä kertaa eivät seurakunnan vapaaehtoiset olleet näitä vailla, vaan toivottivat kaikki Costa Blancalla joulun aikaan oleskelevat suomalaiset lämpimästi tervetulleiksi kaikkiin seurakunnan joulunajan tapahtumiin sekä toivat seurakunnan hyvän joulun toivotuksen itse kullekin säädylle.

Tämän vuoden Tiernapoikina lauloivat:

Herodes - Jouko Kukkula, Murjaanien kuningas - Panu Niva, Knihti - Heikki Tarvainen ja Mänkki - Seppo Hietala

Palmusunnuntain hartaushetki 28.3.2021

Kekustelijat: Hannu Tomperi, Kaija Huhtanen, Kristiina Abdallah Psalmi: Markku Manne Lauluryhmä: "Laulamattomat"

Psalmihartaus 16.2.2021

Psalmi 116: 1-9 Lukija: Turistikanttori Kaija Huhtanen Hannu Tomperi, kitara ja laulu Pekka Nieminen, kitara ja laulu Kaija Huhtanen, laulu, shaker Musiikki: Blowin`in the Wind (Bob Dylan); Give me Strength (Eric Clapton)