Seurakunnan 30-vuotisjuhlakirjaa on vielä saatavilla - hinta nyt 5 € / kpl tai 10 € / 3 kpl!

Torreviejan seudun uusilla asukkailla ja lomalaisilla mahdollisuus edelleen ostaa Costa Blancan suomalaisen ev.lut. seurakunnan 30-vuotisjuhlakirjoja. Kirjasta on paljon iloa ja hyötyä jos haluaa tutustua uuteen asuin- tai lomapaikkaansa lähemmin suomalaisesta näkökulmasta.

Kirja on paitsi tukeva tietopaketti Torreviejasta ja sen elämästä, samalla myös kattava selvitys siitä, miten pääosin vapaaehtoistyöllä on päästy näin pitkälle. Lisäksi 180 sivulla kerrotaan historiikin lisäksi tarinoita mielenkiintoisista ihmisistä ja paikallisesta elämästä.

Kirjaa on hankittu sekä omaksi iloksi että lahjaksi. Sitä on saatava seurakuntakodista (Calle Maldonado 2) ma-to klo 10-14.

Oivallinen lahja ja tuliainen vietäväksi heille, jotka haluavat tietää, että "Mitä te siellä Torreviejassa oikein teette koko talven?"