Seurakuntaan tilattiin 100 kpl uusia virsikirjoja

Maaliskuun lopulla Suomesta tilatut virsikirjat otettiin käyttöön 1.4.2023 messussa, jossa saarnasi rovasti Juhani Huovila. Uudet virsikirjat sisältävät kaikki käytössä olevat virret, eli sähläys kaksien kirjojen kanssa kirkon ovella loppuu.

Uusi, tummanvihreä virsikirja

Uusi virsikirja

Seurakuntaneuvoston jäsen, suntio Kari Winberg teki neuvostolle ehdotuksen uusien, kaikki virret sisältävien virsikirjojen tilauksesta. Seurakuntaneuvosto hyväksyi ehdotuksen yksimielisesti ja kirjat saapuivat Torreviejaan ennätysajassa.

Suntio Kari Winberg

Kirkon ovella seurakuntalaisia tervehtivät ja virsikirjoja ja ohjelmia jakavat vapaaehtoiset iloitsevat uusista kirjoista, sillä niiden myötä sähläys kaksien kirjojen kanssa päättyy. Myös muutama seurakuntalainen totesi messun päätteeksi, että oli mukava laulaa uusista virsikirjoista.

Kristiina Abdallah ja Pirkko Träskbacka

Teksti: Kristiina Abdallah