Seurakunnan päiväretki Jalónin laaksoon 13.2.2023 on täynnä

Seurakunnan järjestämä retki Jalónin laaksoon täyttyi ennätystahtia. Kiitos mielenkiinnostasi.

mantelit.jpg

Kukkivia mantelipuita Jalónin laaksossa

Teemme bussimatkan viinitiloistaan ja kukkivista mantelipuistaan kuuluisaan Jalónin laaksoon ja poikkeamme myös Polopin ja Altean kylissä. Pysähdymme bodegaan, josta voi ostaa tuliaisiksi viinejä ja muita tuotteita. Päivän kruunaa englantilaistyylinen paisti-ateria juomineen ja jälkiruokineen. Erityisruokavalioista on kerrottava ilmoittautumisen yhteydessä, niistä saattaa mennä lisämaksu.

Matkan hinta: 35 € (mikäli matkaan lähtijöitä on 40).

Sitovat ilmoittautumiset ja käteismaksu 7.2.2023 mennessä seurakunnan toimistoon (avoinna maanantaista torstaihin klo 10-14. Voit myös maksaa lauantaina 4.2. messun jälkeen). Ilmoittautua voit myös puhelimella tai Whatsappillä Jorma Jokelalle +34 634 340 855 tai sähköpostilla toimisto.srkcb@gmail.com  Huomaathan, että osallistumismaksu on maksettava 7.2. mennessä.

Ilmoittautuessasi kerro, tuletko kyytiin Orihuela Costalta vai Torreviejasta ja anna puhelinnumerosi.

Lähtöpaikat

• Orihuela Costa klo 08:15: Carratera de Villamartin, Consumin parkkipaikan vieressä oleva pysäkki.
  • Torrevieja klo 08:40: Calle Antonio Machado, Bussiaseman vieressä oleva pysäkki Sabadell-pankin edessä.

Paluu matkan jälkeen samoihin pisteisiin:  Torreviejaan n. klo 17 ja Orihuela Costalle n. klo 17:30.

Jorma Jokela
Jorma Jokela
Srk-neuvosto 2023-2025: varapuheenjohtaja, taloudenhoitaja, retki- ja matka-vastaava
Calle Maldonado 2-1