Ritva-Leena Kivimäki, ehdokaslista E = Kaikki mukaan, Numero 6

1. Kuulun Suomen evankelis-luterilaiseen kirkkoon. Olen kasvanut kodissa, jossa aivan pienestä asti minulle on opetettu kristillisen uskon perusasiat. Taivaallinen Isämme pitää meistä huolen ja hänen lähellään on turvallista olla. Olen ollut mukana seurakunnan toiminnassa - pyhäkoulussa, seurakunnan nuorisoryhmissä, kanttorien kesälomatuuraajana sekä erilaisissa vapaaehtoistehtävissä. Musiikki on erityisen lähellä sydäntäni ja olenkin soittanut ja laulanut erilaisissa musiikkiin liittyvissä projekteissa sekä kuoroissa monet vuosikymmenet.

2. Raamattu on minulle sanalliseen muotoon kirjoitettu pyhä kirja, jonka teksteissä Jumala kertoo itsestään, hänen hyvästä tahdostaan sekä suunnitelmastaan  siitä, miten me kaikki voimme pelastua synneistämme huolimatta. Raamattuun perustuu pitkälti koko länsimaisen kulttuurimme arvot.

3. Olen asunut täällä Torreviejassa runsaan vuoden ja tänä aikana osallistunut erilaisiin seurakunnan tapahtumiin. Minulle on muodostunut vaikutelma siitä, että toiminta on monipuolista ja kaikille löytyy mielekästä ohjelmaa. Meitä suomalaisia on täällä Torreviejassa satoja. Haluaisin miettiä ja toteuttaa asioita, joilla voisimme tavoittaa heidät ja aktivoida tulemaan mukaan yhteiseen seurakuntaamme.