Jorma Jokela, ehdokaslista F = Orihuela Costa, Numero 7

Olen Jorma Jokela, 72 vuotias eläkeläinen, syntynyt nykyisen Sastamalan Kiikassa. Aviopuolisoni, Anneli, on syntynyt Kerimäellä. Lapsia meillä on kaksi ja lapsenlapsia kolme.

Työurani olen tehnyt tietojenkäsittelyn parissa ohjelmoijana, suunnittelijana ja tietohallintopäällikkönä. Jossain vaiheessa uraani toimin myös talouspäällikkönä.

Kymmenen vuotta asuin Helsingissä, n. kolmekymmentä vuotta Säkylässä ja reilut kymmenen vuotta sitten palasin synnyinseudulleni ja nykyisin asun Sastamalan keskustaajamassa, Vammalassa. ”Muuttolintuina” Orihuela Costalla ollaan oltu vuodesta 2014. Kesäisin vietämme mökkielämää Sastamalassa.

1. Olen Sastamalan ev.lut. seurakunnan jäsen, mihinkään herätysliikkeeseen en osaa itseäni yhdistää.

2. Yhteen lauseeseen tiivistettynä sanoisin: Raamattu on kristinuskon perusta ja minulle sieltä löytyy se arvopohja, jonka mukaan olenpyrkinyt elämääni elämään.

3. Mitään yksittäistä kohdetta ei tällä hetkellä ole mielessä. Aihetta voitaisiin seurakuntaneuvostossa pohtia esimerkiksi yritysmaailmasta tutun SWOT-menetelmän avulla (Vahvuudet-Heikkoudet-Mahdollisuudet-Uhat).