Irene Omri, ehdokaslista D = Aktiiviset auttajat, Numero 5

1. Synnyin ortodoksiperheeseen, joten olen siis syntymässä ortodoksi, mutta kun sain iän myötä tehdä itsenäisen valinnan uskontokunnastani, vaihdoin luterilaiseen seurakuntaan.

2. Raamattu on minulle tärkeä ja luen sitä useasti. Etsin sieltä vastauksia elämääni lähes joka päivä.

3. Vuosien kokemus vapaaehtoistyössä  on antanut minulle paljon hyviä kokemuksia ja tietoa, joita voin käyttää tämän seurakuntaneuvoston hyödyksi. Olen ollut nykyisessäkin seurakuntaneuvostossa mm. keittiövastaavana seurakuntakodilla sekä osallistunut kaikkeen keittiö- ja myyntityöhön. Lisäksi olen ollut mukana käsityökerhossa ja tukihenkilönä tarvittaessa. Tällä hetkellä käytännön asioissa voisimme mielestäni uudistaa ja remontoida seurakuntakodin tiloja.

Tärkeää elämässä minulle on perhe sekä se, että voin auttaa ja tukea muita vapaaehtoistyön kautta. Saavuin tänne avoimin mielin vuonna 2018 ja motivaationa on nauttia täällä lämmöstä ja hyvästä seurasta. Viidyn Torreviejassa oikein hyvin - minulla on täällä kaikki mitä tarvitsen eläkepäivilläni.

Yhteisessä suomalaisessa seurakunnassamme haluan edelleen edesauttaa uudistuksia ja kehittää kirkon toimintaa ja minulla on hyvä motivaatio tähän tehtävään.