Seurakunnan päiväretki Murciaan ja Calasparraan perjantaina 8.3.2024

Retki on loppuunmyyty, jonotuslistakin jo pitkä!

Tervetuloa seurakunnan päiväretkelle Murciaan ja Calasparraan perjantaina 8.3.2024. Paikat jaetaan ilmoittautumisjärjestyksessä. Huomaathan, että vasta maksu vahvistaa ilmoittautumisen. Matkan hinta on 40 € ja se sisältää sisäänpääsyn Murcian katedraaliin sekä lounaan. Ilmoittautumiset: sähköpostilla toimisto.srkcb@gmail.com, puhelimella +34 634 340 855 tai seurakuntakodilla kahvion aukioloaikoina ti-to klo 10-14. Maksut käteisellä seurakunnan toimistoon viimeistään 1.3.2024, tämän jälkeen maksamattomat varaukset jaetaan mahdollisille jonottajille.

Kuvassa vaaleasta kivestä rakennettu, upein patsain koristeltu mahtava katerdraali, vasemmalla on kellotapu...

Tällä päiväretkellä tutustumme Murcian upeaan vanhaan keskustaan ja vierailemme Murcian katedraalissa. Siirrymme sen jälkeen hedelmäviljelysten halki Calasparraan, jossa saamme ensin nauttia kolmen ruokalajin lounaan. Lounastettuamme tutustumme rauhassa Toivon Neitsyen pyhäkköön (Santuario Virgen de la Esperanza), minkä jälkeen suuntaamme takaisin Torreviejaan.

Toivon neitsyen pyhäkkö Calasparrassa

Pysäkit:

Torreviejan bussiasema/Sabadell-pankin edusta klo 08:30, Punta Prima 332 pysäkki klo 08:45.

Kun ilmoittaudut, kerro puhelinnumerosi, mahdollinen ruoka-allergia sekä kummalta pysäkiltä tulet kyytiin.

Jorma Jokela
Jorma Jokela
Srk-neuvosto 2023-2025: varapuheenjohtaja, taloudenhoitaja, retki- ja matka-vastaava
Calle Maldonado 2-1