Musiikkihetki seurakuntakodilla tiistaina 17.1.2023

Runsaslukuinen joukko seurakuntalaisia tuli kahvittelemaan ja kuuntelemaan entisen turistikanttorimme Satu Rannan ja Timo Lankisen ihastuttavaa musiikkihetkeä. Saimme kuulla niin hengellistä kuin maallistakin musiikkia..

Kuvassa kiitetään musiikkihetken esiintyjiä kukkasin

Paula Kaikkonen ja Marjo Danielsson kiittävät esiintyjiä musiikkihetkestä

Seurakuntalaisia kuuntelemassa Sadun ja Timon musiikkiesityksiä

Satu Ranta ja Timo Lankinen viihdyttivät seurakuntalaisia upeilla musiikkiesityksillään. Saimme kuulla Sadun soittavan Bachia ja esiintyjien laulavan yhdessä ja erikseen kappaleita mm. West Side Storysta ja Sam Sihvon laulunäytelmästä Jääkärinmorsian. Erittäin koskettava oli duettona laulettu irlantilais-norjalainen ja kaikkien tuntema laulu You raise me up. Timo höysti musiikkihetkeä mukavilla kommentaareillaan. Musiikkihetki päättyi ylistyslauluun ja lyhyeen rukoukseen.

Keittiössä ahersivat Sirpa, Raija ja Veijo. Tarjolla oli herkullista marjapiirakkaa, pullia ja voileipiä.

Sirpa ja Raijakin ehtivät keittiöstä kuuntelemaan musisointia

Lopuksi seurakuntaneuvoston puheenjohtaja Paula Kaikkonen ja turistikanttori Marjo Danielsson kiittivät esiintyjiä ja kukittivat heidät.

2023-01-17 17:05:00.0