Paula Kaikkosesta seurakuntaneuvostomme uusi puheenjohtaja

Vuosille 2020 - 2022 valittu seurakuntaneuvosto valitsi tänään puheenjohtajakseen Paula Kaikkosen ja varapuheenjohtajaksi Satu Mäkitalon.

Paula Kaikkonen, puheenjohtaja

Satu Mäkitalo, varapuheenjohtaja

Vuosille 2020 - 2022 valittu uusi seurakuntaneuvosto kokoontui tänään toimikautensa ensimmäiseen kokoukseen, jossa valittiin neuvostolle puheenjohtaja ja varapuheenjohtaja.

Puheenjohtajaksi tuli yksimielisesti valituksi aikaisemmin seurakuntaneuvoston varapuheenjohtajana toiminut Paula Kaikkonen ja varapuheenjohtajaksi myös yksimielisesti seurakunnan nettisivuvastaava Satu Mäkitalo.

Seurakunnan kahvila- ja keittiötoiminnan vastuuhenkilöiksi kuluvalle kevätkaudelle vahvistettiin Sanna Mehto ja Irene Omri, jotka molemmat ovat nykyisen seurakuntaneuvoston jäseniä.

Seurakuntaneuvosto kutsui seurakunnan taloudenhoitajaksi tätä tehtävää jo aikaisemmin hoitaneen Terttu Uutelan ja neuvoston kokousten sihteerinä jatkaa kulloinenkin turistipappi toimikautenaan.

Terttu Uutela

taloudenhoitaja