Kirkon ulkosuomalaistyön johtajat vierailevat Costa Blancalla

Espanjan turistityöntekijät kokoontuvat tällä viikolla Torreviejassa. Joka toinen vuosi pidettävään kokoukseen on Suomesta saapunut ulkosuomalaistyön johtaja, rovasti Mauri Vihko ja turistityön koordinaattori, TL Bror Träskbacka. Kolmipäiväiseen tapaamiseen osallistuvat turistityöntekijät Teneriffalta, Gran Canarialta, Aurinkorannikolta ja Costa Blancalta.

Päivien aikana keskustellaan missionaarisuudesta ulkosuomalaistyössä sekä ajankohtaisista että hallinnollisista kysymyksistä. Suomen  suurlähettiläs Espanjassa,Tiina Jortikka-Laitinen, pitää oman puheenvuoronsa.

Vieraat tapasivat eilen Costa Blancan suomalaisen ev.lut.seurakunnan seurakuntaneuvoston jäseniä. Kuvassa vasemmalta: Terttu Uutela, Bror Träskbacka, Pirjo Mattsson, Sanna Mehto, Kari Winberg, Voitto Korhonen, Satu Ranta, Mauri Vihko ja Peter Kankkonen.

2019-02-05 09:22:00.0