Juhlavuoden kirja valmistui

Puolentoista vuoden kirjaprojekti tuli maaliin eilen aamulla Torreviejassa, kun malagalainen kuljetusfirma sekoilun jälkeen toimitti Costa Blancan suomalaisen ev.lut seurakunnan 30-vuotisjuhlakirjan seurakuntakotiin `vain` kaksi päivää luvatusta myöhässä.

Juhlakirjan Armoa auringossa toimittaja Voitto Korhonen ja painosta juuri tulleet kirjalaatikot

Juhlakirjan Armoa auringossa toimittaja Voitto Korhonen

Voitto Korhosen Armoa auringossa -kirja kertoo seurakunnan historiikin lisäksi 200 valokuvan kera seurakunnan tämänpäiväisestä toiminnasta ja siinä eri vuosikymmeninä, varsinkin 2000-luvulla mukana vapaaehtoisina ahkeroineista ihmisistä.

Lisäksi on juttua Torreviejan erikoisuuksista, tavoista sekä yhteistyöstä katolisen kirkon ja eri yhteisöjen välillä.

Kun kirjassa on lisäksi ilmoittajina mm. paikalliset yrittäjät ja yhteisöt, kirja palvelee jo tänään saadun palautteen mukaan melkoisena tietolähteenä ja vaikkapa lahjana kunkin täällä talvehtivan lapsille ja ystäville Suomeen.

Jos siis haluat Voitto Korhosen omistuskirjoituksella varustetun kirjan yhtenä tai useampana kappaleena, tule ensi lauantaina 27. lokakuuta klo 12 messuun keskustan katoliseen kirkkoon. Messun jälkeen Voitto istahtaa kirkkopihalla pöydän ääreen yhdessä seurakunnan taloudenhoitajan kanssa, jolloin kympillä saat haluamallasi omistuskirjoituksella 180-sivuisen B5-kokoisen kirjan.

Lisäksi kirjaa myydään 10,-/kpl seurakuntakodissa, Calle Maldonado 2, ma-to klo 10-14 sekä 30-vuotisjuhlalounaalla 24.11. Restaurante Fussa, jonne lippuja on vielä hintaan 30,-/kpl jonkin verran saatavana.

Fri Oct 26 09:58:00 EEST 2018