Seurakunnan juhlasyksy Torreviejassa

Tärkeimpiä seurakunnan tapahtumia syksyllä ovat 30-vuotisjuhlat marraskuussa. Sen johdosta syksyllä ilmestyy Voitto Korhosen toimittama juhlakirja ARMOA AURINGOSSA, joka nyt syyskuun lopussa on menossa painoon 180-sivuisena.

Yksi ja toinen arvokasta työtä seurakunnassa tehnyt löytää itsensä mm. kirjan 200 valokuvasta. Lisäksi juhlakirjassa kuvataan kaikkea sitä, mitä oma seurakunta merkitsee suomalaisille, miten se toimii ja mikä on sen historia yhteistyössä mm. Suomi-seuran ja katolisen kirkon kanssa. Kirjassa on myös tarinoita ihmisistä ja Torreviejan erikoisuuksista.

VARAA KIRJA JA LOUNASLIPPU JO NYT

Kirjan tulosta myyntiin ilmoitetaan lokakuussa. Jos joku sitä ennen seudulla lomaileva sen haluaa, voi tilauksen jättää seurakuntakotiin, Calle Maldonado 2, ma-to klo 11-14 syyskuussa ja ma-to klo 10-14 lokakuun alusta lähtien. Joululahjaksikin kirja on yksi vaihtoehto, vaikkapa tervehdyksenä läheisille talvikotiseudustamme. Yksi kirja maksaa 10,-, postikuluineen Suomeen lähetettynä hieman enemmän. Myös os. toimisto.srkcb@gmail.com voi kirjatilauksen tehdä.

Seurakuntakodista kannattaa varata mahdollisimman pian myös juhlalounaslippu (á 30,-) Restaurante Fu -ravintolaan, jossa ohjelmallinen juhlalounas tarjoillaan juhlamessun jälkeen lauantaina 24. marraskuuta klo 14.30-17.00. Saliin mahtuu 200 henkeä. Toimi ajoissa, niin pääset mukaan. Juhlalounaalla on arvokas ohjelma, johon kuuluu myös ansiomerkkien jako. Siellä on saatavana myös juhlakirjaa.

Klikkaa nähdäksesi maistiaisia kirjasta!

2018-09-22 13:54:00.0