Kirkkokonsertti Torreviejassa 15.1.

KIRKKOKONSERTTI AVASI

KEVÄTKAUDEN TORREVIEJASSA

Kylmästä säästä huolimatta noin 100 kirkkomusiikin ystävää tuli tänään kuuntelemaan suomalaistaiteilijoita Costa Blancan luterilaisen seurakunnan järjestämään konserttiin katolisesssa kirkossa Torreviejassa.

Kanttori Martti Kilpeläisen juontaman illan erikoisuutena kuultiin espoolaisten identtisten kaksosten Jukka ja Lauri Ylisen jousisoitantaa ja komeaäänisen vihtiläisen Pekka Lepistön esittämiä hengellisiä lauluja, joita säesti Ylisten lisäksi heidän pitkäaikainen ystävänsä Martti Kilpeläinen uruilla.

Erityisesti Toivo Kärjen sovitus laulusta Kristallivirta, Mika Piiparisen Oi katso mikä aamu ja Oskar Merikannon Oi kiitos sa Luojani armollinen kruunasivat kevätkauden avauksen hyväakustisessa kirkossa.

Seuraavassa kirkkokonsertissa seurakunnan edellinen kanttori Juha Paukkeri Sipoosta näyttää taitojaan keskiviikkona 1. helmikuuta.

2017-01-16 17:29:04.0