Turistipappimme Peter Kankkonen saatettiin kesälomalle

Peter Kankkosen lähtökahvit juotiin tänään seurakuntakodissa. Seinät olivat leveällä ja katto korkealla, kun seurakuntalaiset halusivat suurella joukolla käydä kiittämässä turistipappia kuluneesta kaudesta ja toivottamassa hänelle hyvää kesälomaa.

Hyvällä tahdolla ja keittiön vapaaehtoisten loistavalla organisointikyvyllä löytyi kaikille halukkaille paikka istua ja nauttia läksiäiskahvia seurakuntakodilla, kun tänään vietettiin Peter Kankkosen läksiäisiä ennennäkemättömän suurella joukolla.

Seurakuntaneuvoston puheenjohtaja Kari Winberg totesi tervehdyksessään, että näillä kahveilla turistipappi pääsee vain kesälomalle ja on tervetullut takaisin puolen vuoden kuluttua kesälomansa jälkeen. Peter Kankkonen kertoi vastauspuheessaan, että kun häneltä keväällä oli kysytty halukkuutta jatkaa Costa Blancan suomalaisen ev. lut. seurakunnan turistipappina myös tulevana talvikautena 2018 - 2019, ei mietintäaikaa ollut tarvittu: ilman muuta tänne takaisin!

Turistipapin ja -kanttorin kausi päättyi jo Pääsiäiseen, mutta sairaustapauksen vuoksi järjestettiin kahdet erilliset läksiäiskahvit: turistikanttori Esa Pyöriälle jo Pääsiäisen juhlallisen hartaustilaisuuden jälkeen ja turistipappi Peter Kankkoselle siis nyt tänään.

Kevään aikana toiminta seurakunnassa jatkuu vielä huhti- ja toukokuun ajan ja seuraavan kauden työntekijät saapuvat Torreviejaan 22.10.2018. Kahvila seurakuntakodilla on auki jo syyskuussa 3.9.2018 alkaen aina maanantaista torstaihin klo 11-14.

2018-04-07 19:50:00.0