Tunnelmallinen pyhäinpäivän musiikkimessu

Harras ja edesmenneistä läheisistä muistuttava pyhänpäivän musiikkimessu kokosi lähes täyden salin tänään Inmaculada Concepciónin kirkkoon Torreviejassa.

Pyhäinpäivän suomalainen messu oli rakennettu seurakunnan omin voimin tavallista juhlavammaksi musiikin ja laulun siivittämänä. Jopa saarna toteutettiin musiikki- ja laulusaarnana, jossa sanan ja sävelten vuoropuhelu vei kuulijat lapsuuden ja nuoruuden koskettavien runojen ja sävellysten äärelle muistelemaan jo poisnukkuneita rakkaita ja läheisiä.

Messun toimittivat pappi Peter Kankkonen, kanttori Esa Pyöriä, ehtoollisavustaja Sakari Vuorinen, kynttilänsytyttäjä Kari Winberg, rukoilija Terttu Uutela, tekstinlukija Sinikka Halttunen-Havulinna, esirukoilijat Sirpa ja Veijo Lauronen, Pekka Havanto laulu, Antero Ojanto fagotti, kirkkokuoro sekä suntio Antti Salo.

Seuraava suomenkielinen messu on lauantaina 18.11.2017 klo 12.

2017-11-04 20:49:01.0