Kirkkokonsertti Torreviejassa 23.11.2017

Konsertti pidetään torstaina 23.11.2017 klo 16.30 Torreviejan Inmaculada-kirkossa. Tässä hengellisen musiikin konserttissa esiintyvät Du, Dl Satu Ranta, urut, laulu, trumpetti, baritoni Timo Lankinen, laulu, huilu ja kanttori Esa Pyöriä, laulu, kitara, urut.

Konsertin ohjelmisto on monipuolinen ja kiinnostanee hyvinkin erilaisia musiikkimakuja omaavia ihmisiä.

Ohjelmia seurakuntakodilta - hinta 10 €.

Suomi.png

Aikakaudet, tyylisuunnat kirkkomusiikin klassikoista uudempiin rytmisesti tarttuviin ja melodisiin kappaleisiin koskettavat ja saavat hyvälle mielelle. Säveltäjäniminä mm. Bach, Sibelius, Heikkilä, Pyöriä ja monia muita. Kolmen hengen esiintyjäryhmä esiintyy niin sooloina, duettoina ja trioina. Soittimina konsertissa käytetään urkuja, pianoa, kitaraa, huilua ja trumpettia.

Konsertissa esiintyvät vierailevina taiteilijoina diplomilaulaja, diplomiurkuri Satu Ranta Nurmijärveltä sekä baritoni, pastori Timo Lankinen Espoosta. Kolmas esiintyjä on Costa Blancan seurakunnan kanttori Esa Pyöriä, edellisten hyvä ja pitkäaikainen ystävä. Aikaisemmin kolmikko ei ole esiintynyt yhdessä, vaikka kaikilla on pitkä ja monipuolinen kokemus konsertoivina taiteilijoina.

2017-11-16 09:00:01.0