Musiikkityö

Seurakunnan turistikanttori vastaa seurakunnan musiikkityön kokonaisuudesta.

Jumalanpalvelukset, konsertit ja lauluillat ovat seurakunnan toimintaa, johon myös vapaaehtoiset ovat tervetulleita mukaan palvelemaan. Costa Blancalla Torreviejassa on useita vapaaehtoisia, jotka avustavat erilaisissa musiikkityön tehtävissä niin jumalanpalveluksissa kuin muissakin suomalaisten tilaisuuksissa. Mikäli olet kiinnostunut osallistumaan seurakunnan musiikkityöhön, ota rohkeasti yhteyttä kanttoriin.

Kirkkokuoro on sekakuoro, johon otetaan jatkuvasti uusia laulajia. Voit tulla mukaan, vaikka viipyisit Costa Blancalla lyhyemmänkin ajan: messujen musiikki valmistellaan aina tapahtuma kerrallaan.

Costa Blancan suomalaisessa ev.lut. seurakunnassa vierailee myös muita kuoroja ja konsertoivia musiikkitaiteilijoita, jotka ovat sopineet esiintymisestä ja ohjelmistosta kanttorin kanssa.

Myös niille, jotka eivät omasta mielestään osaa laulaa tai jotka eivät ole ennen osallistuneet kuorotoimintaan on tarjolla lauluharjoituksia ja äänen avausta. Tule rohkeasti mukaan Lauluseura Soiseliin ja löydä oma äänesi! Saat iloa, onnistumisen kokemuksia ja mielihyvää mukavassa porukassa ja ammattilaisen ohjauksessa - eikä maksa mitään!

Turistikanttori

Eini Perälä